REKLAMA GOOGLE ADS FACEBOOK ADS ADWORDS PPC Warszawa

Dzięki firmie obsługującej kampanie PPC w Warszawie możesz ruszyć na podbój całego kraju lub regionu. Skorzystaj z tej szansy.

firmy i użyj kampanii reklamowych PPC, by dotrzeć do odbiorców oraz klientów. Marketing w internecie to dzisiaj podstawa udanego biznesu, a jednym z jego filarów są kampanie PPC.

Oferta w pigułce

Czy znasz szybszy sposób zdobycia klientów? Decydując się na kampanie reklamowe PPC w Warszawie.

Każdy biznes, niezależnie od swojej wielkości, może wykorzystać potencjał reklam płatnych i kampanii w Google Ads. Dzięki nim rozwijają się sklepy internetowe, te ogromne i te specjalizujące się w niszach rynkowych. Tę drogę rozwoju wybierają firmy, których nazwy są powszechnie rozpoznawalne w całym kraju i takie, które kierują swoją ofertę wyłącznie na rynek lokalny.

Kampanie PPC mają bowiem wiele zalet, a do tych największych zalicza się stosunkowo krótki czas oczekiwania na efekty oraz bardzo elastyczny dobór odbiorców. Kontrola nad reklamą, odbiorcą i kosztem działań sprawia, że właśnie te działania są tak chętnie i często wykorzystywane.

Co zyskasz, decydując się powierzenie nam prowadzenie kampanii reklamowych w Warszawie i dowolnym innym miejscu w kraju?

Firmom poszukującym sprawnej agencji do prowadzenia kampanii PPC z Warszawy oferujemy swoje usługi.

Nasza agencja działa w marketingu internetowym już od ponad piętnastu lat. Przez ten czas zdobyliśmy wielu zadowolonych klientów. Docenili naszą fachowość i chętnie przekonamy o niej również Twoją firmę. Jesteśmy Partnerem Google, nasze działania cechuje przejrzystość i efektywność. Dobrze wiemy, że samo uruchomienie kampanii to dopiero początek naszej pracy i w pełni koncentrujemy się, by zapewnić jak najlepsze wyniki i optymalizować działania.

Dołącz do nas i pozwól abyśmy:

Napisz
Nie lubisz pisać?
Dzwoń!
Tomasz Krawczyk

Sales Manager
tomasz.krawczyk@range.pl
poniedziałek — piątek w godz. 9 — 17

Napisz
Odpowiadamy w ciągu 24 godzin.
ikonka

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Wypełniając formularz akceptujesz Politykę Prywatności, która wyjaśnia w jaki sposób zbieramy i przetwarzamy Twoje dane osobowe.

Najczęściej zadawane pytania

Wbrew pozorom – wcale nie dużo. Wycena prowadzenia działań PPC przez naszą firmę jest bardzo konkurencyjna i to bez straty dla jakości prac. Dodatkowo weźmy pod uwagę, że jesteśmy po prostu skuteczni. Oczywiście kampanie PPC można prowadzić taniej czy nawet „darmo”, bo własnymi siłami. Jeśli jednak mają być skuteczne, to wymagają wiedzy o mechanizmach rządzących się tego typu reklamami, analizy zachowań konsumentów, systemach reklamowych, umiejętności analizy i interpretacji spływających danych. Okazuje się więc, że nasze wynagrodzenie zwraca się bardzo szybko – a przecież o to właśnie chodzi.

W zasadzie – nic. Reklamy PPC (Pay Per Click) są płatne nie za wyświetlenie, tylko za kliknięcie linku i przejście potencjalnego klienta na stronę. Jaki jest tego koszt? Również nie da się odpowiedzieć jasno, nie wiedząc, czego dotyczyć będzie reklama. Koszty kliknięcia są bowiem ustalane w drodze licytacji między zainteresowanymi podmiotami. Kampania ogólnopolska będzie (zazwyczaj) droższa niż prowadzona na rynku lokalnym. Słowa niszowe, rzadko wyszukiwane są tańsze niż popularne czy sezonowe. Produkty drogie i ekskluzywne mogą reklamować się w za większe stawki, niż dobra codziennego użytku. Takich zmiennych jest wiele. Jeśli chcesz znać możliwe koszty dla swojego produktu czy usługi, skontaktuj się z nami – oszacujemy je.

To już kwestia do ustalenia. Kampanie PPC to głównie Google Ads, ale nie reklamy mogą wyświetlać się zarówno w wyszukiwarce, ale możemy użyć też tzw. sieci wyszukiwania, czyli stron partnerów Google, dopasowanych targetem czy treścią do przedmiotu reklamy. Kampanie PPC mogą być wykorzystywane także w mediach społecznościowych (np. na Facebooku), w tym przeznaczonych głównie do celów biznesowych (LinkedIn). Możliwości jest sporo, a łączy je jedno – nie płacisz za wyświetlenie, tylko za przejście klienta na stronę, co jest bardzo efektywnym sposobem na prowadzenie działań marketingowych.