Reklama Google ADS - Skuteczne kampanie Google adwords
Zadbaj o to, aby Twoja marka, produkty lub usługi były widoczne w sieci. Zwiększ sprzedaż, spraw, żeby stronę odwiedzało więcej użytkowników i zdobądź nowych klientów.
Dzięki reklamie Google Ads zyskujesz:
- Efekty, które widać od razu – reklama twojej firmy może być widoczna w wynikach Google już po kilkunastu minutach!
- Rezultaty, które łatwo zmierzyć - Google Ads pozwala śledzić efekty w łatwy sposób i na tej podstawie podejmować dalsze działania optymalizacyjne.
- Informację o postępach w realizacji celów, czyli tym czy reklama jest skuteczna.
- Pewność, że reklama trafi do odpowiedniego odbiorcy – specjaliści skonfigurują odpowiedni typ kampanii, które zagwarantują najlepsze dotarcie do potencjalnego klienta, a co za tym idzie – zyski.
- Jasne i czytelne dane, dzięki dostępowi do szczegółowych statystyk, dzięki którym zachowasz kontrolę nad przebiegiem kampanii i kosztami.
- Widoczne rezultaty – przygotujemy dedykowany raport na żywo, dzięki któremu będziesz miał wgląd do statystyk swoich kampanii 24/7 z dowolnego urządzenia.
Kampania Google Ads, czyli?
Może jeszcze nie wiesz, czym jest są kampanie Google Ads (dawniej AdWords), ale na pewno wiesz, jak one wyglądają. Wyobraź sobie, że wpisujesz w wyszukiwarkę Google zapytanie: fryzjer Poznań, pomoc drogowa, kursy nurkowania, noclegi na mazurach, spodnie do biegania. Pierwsze cztery z wyświetlanych wyników u góry wyglądają inaczej, przede wszystkim dlatego, że mają dopisek: reklama.
Tak właśnie wygląda efekt kampanii Google Ads — reklamy online wykorzystywanej przez firmy do promocji marek, produktów i usług w wyszukiwarce Google. To nieodłączny element marketingu online, dzięki któremu Twoja firma może być widoczna nie tylko na szczycie listy wyszukiwania, ale i na YouTube oraz innych stronach internetowych (np. onet.pl, wp.pl, interia.pl).
Kampania Google Ads to najszybszy sposób, aby Twoją firmę zauważyło tysiące potencjalnych Klientów. Google to coś więcej niż wyszukiwarka informacji. To miejsce, w którym potencjalni klienci:
- pytają o radę,
- dzielą się opiniami,
- wyszukują produktów, atrakcji czy obiektów (np. hoteli),
- szukają informacji na temat marki,
- decydują się na zakup.
Google Ads to rozwiązanie dla Ciebie, jeśli:
- Chcesz, żeby Twoja marka była bardziej rozpoznawalna
- Zależy Ci na zwiększeniu zysków
- Szukasz sposobu na dotarcie do nowych klientów
- Zamierzasz powierzyć obsługę kampanii profesjonalistom.
Zlecając nam obsługę kampanii Google Ads (Adwords) możesz mieć pewność, że:
Postawienie sobie celu to nie wszystko. To, co wyróżnia naszą ofertę to kompleksowa obsługa Twojej firmy w trakcie trwania umowy. Dbamy nie tylko o efekt końcowy, ale i o to, abyś jak najlepiej zrozumiał cały jej przebieg. Dlatego wybierając nas, możesz liczyć na:
- Indywidualne szkolenie z podstaw, podczas którego wyjaśnimy i omówimy zasady działania Google Ads oraz Google Analytics.
- Całkowitą transparentność: dostęp do konta, z którego przez cały czas trwania umowy możesz obserwować, jakie działania podejmujemy, (ważne! pracujemy na kontach klientów i nie mamy nic do ukrycia, więc po zakończeniu współpracy konto zostaje Twoją własnością).
- Wstępną analizę strony przez eksperta – zanim rozpoczniemy współpracę sprawdzimy jak wygląda Twoja strona, aby wybrać dla Ciebie rozwiązania, które przyniosą najlepsze efekty.
- Wdrożenie podstawowej analityki, w celu śledzenia skuteczności prowadzonych działań i przesłanie sugestii dotyczących optymalizacji strategicznych elementów strony pod kątem optymalizacji konwersji.
- Cykliczną optymalizację kampanii. Jesteśmy z Tobą do końca – wyróżnia nas to, że po początkowej konfiguracji kampanii nie zostawiamy jej samej sobie.
- Czytelne raporty z prowadzonych działań – zarówno okresowe, jak i podgląd “na żywo”.
Stawiamy na jasne warunki współpracy oraz cenimy sobie szczerość i komfort we wzajemnych stosunkach, dlatego na początku podpiszemy z Tobą umowę o zachowaniu poufności.
Postaw sobie cel, a my pokażemy jak go osiągnąć
Nasza współpraca nie bazuje na pustych obietnicach, a na mierzalnych efektach. Kampanie reklamowe powinny być oparte na celach, jakie chce osiągnąć Twoja firma. Jesteśmy po to, aby pomóc Ci wybrać te spośród nich, które mają szansę przynieść Ci największe zyski. Jeszcze przed startem kampanii wspólnie ustalimy, co jest Twoim celem i w jaki sposób będziemy go mierzyć.
Oto przykłady celów, jakie możesz postawić przed swoją kampanią Google Ads:
- Wzrost sprzedaży
- Zwiększenie liczby użytkowników odwiedzających witrynę, aby witrynę witryny
- Zachęcanie potencjalnych klientów do zapoznania się z ofertą na stronie
- Pozyskiwanie nowych klientów
- Nawiązanie kontaktu z klientami, którzy są blisko podjęcia decyzji o zakupie
- Wzbudzenie zainteresowania potencjalnych klientów produktami lub usługami (np. poprzez subskrypcję newslettera albo wypełnienie formularza kontaktowego)
- Promocja aplikacji
Nie musisz się ograniczać! Kampanie Google Ads to różne rodzaje reklam
- reklama tekstowa w wyszukiwarce Google (search),
- reklama graficzna w sieci reklamowej Google (display),
- inteligentna kampania w sieci reklamowej (SMART),
- reklama produktowa w wyszukiwarce Google (PLA),
- inteligentna kampania produktowa (SMART),
- reklama remarketingowa (zarówno w wyszukiwarce (RLSA), jak i w sieci reklamowej Google),
- reklama Gmail (GSP),
- reklama video na YouTube,
- reklama aplikacji.
W kampaniach reklamowych Google Ads kierujemy się dewizą:
Obiecujemy efekty.
Postawienie sobie celu to nie wszystko. To, co wyróżnia naszą ofertę to kompleksowa obsługa Twojej firmy w trakcie trwania umowy. Dbamy nie tylko o efekt końcowy, ale i o to, abyś jak najlepiej zrozumiał cały jej przebieg. Dlatego wybierając nas, możesz spodziewać się:
-
Dokładnej estymacji przychodów i gwarancji zwrotu kosztów kampanii
Wiele firm obiecuje klientom wzrost przychodów o określonej kwocie jeszcze przed rozpoczęciem współpracy. My szczerze odpowiadamy – to niemożliwe. Dopiero po starcie kampanii i dostępie do Google Analytics możemy na bieżąco informować Cię o tym, jakie są jej efekty i jak wygląda realizacja założonych celów. -
Jak najniższego kosztu za kliknięcie
Niski wydatek brzmi dobrze, ale dla nas ważniejszy niż jednorazowe oszczędności na kliknięciu jest ostateczny sukces kampanii. Dlatego przed podjęciem decyzji musimy zadać sobie pytanie, czy obniżenie średniego kosztu za kliknięcie nie pociągnie za sobą spadku konwersji lub przychodów danej kampanii, ponieważ istnieje takie niebezpieczeństwo. -
Negocjacji naszych cen
Wiedza i doświadczenie, jakim możemy się pochwalić, mają swoją cenę, o której uczciwie informujemy Cię na początku współpracy. -
Tego, że po podpisaniu umowy nie damy Ci „ świętego spokoju”.
Mimo że bierzemy na siebie prowadzenie kampanii, to oczekujemy od Ciebie stałego kontaktu. Do każdego projektu podchodzimy z pełnym zaangażowaniem, dlatego spodziewaj się pytań, informacji o tym, jak idzie realizacja celów czy dyskusji o opcjach lepszej optymalizacji, czy zmian fraz w kampanii.
Można nam zaufać - status Google Partner i jasne zasady współpracy
Jako partner Google zapewniamy, że Twoje kampanie będą realizowane na najwyższym poziomie. Nasi specjaliści nie tylko posiadają odpowiednie certyfikaty, ale stale poszerzają i aktualizują swoją wiedzę związaną z koordynowaniem kampanii. Dlatego też możesz mieć pewność, że kampania będzie prowadzona przy wykorzystaniu wszystkich dostępnych zaawansowanych możliwości, jakie daje ekosystem Google Ads.
Zasady naszej współpracy są zawsze jasno określone – kluczowe decyzje dotyczące środków przeznaczanych na reklamę nie są podejmowane bez konsultacji. Oprócz tego:
- możemy pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu kampanii Google Ads
- potwierdzeniem naszych umiejętności są certyfikaty Google Ads & Google Analytics oraz status Google Partner
- cyklicznie bierzemy udział w szkoleniach, konferencjach, na których rozwijamy umiejętności i aktualizujemy wiedzę (np. semKRK, I Love Ads & Analytics)
- mamy doświadczenie w prowadzeniu kampanii w warunkach zaciętej konkurencji
- podczas optymalizacji kampanii stale analizujemy statystyki, dlatego możemy reagować natychmiast i bez szkody finansowej dla klienta eliminować najsłabsze elementy reklamy i odpowiednio przesuwać środki
Najczęściej zadawane pytania
Na pewno masz do nas mnóstwo pytań związanych z kampanią Google Ads. W tym miejscu odpowiadamy na te, które pojawiają się najczęściej
Pewnie wiesz, że kampanię Google Ads mógłbyś prowadzić samodzielnie. Dlaczego więc warto powierzyć to zadanie ekspertom? Z czterech podstawowych względów: czas, wiedza i doświadczenie oraz efekty. Mamy na myśli oczywiście Twój czas, którego jako osoba prowadząca firmę zapewne nie masz w nadmiarze. Wiedza i doświadczenie to coś, co charakteryzuje nas – jesteśmy ekspertami, partnerami Google, a o Google Ads wiemy naprawdę dużo. Dlatego, powierzając nam swoją kampanię, masz pewność osiągnięcia najlepszych efektów, najniższym kosztem. Skoro mowa o efektach – podkreślaliśmy, że są mierzalne, jednak jak i kiedy je mierzyć? Z jakich narzędzi korzystać? Jesteśmy ekspertami nie tylko w zakresie Google Ads, ale i Google Analytics, dlatego wiemy, na jakie aspekty kampanii zwracać uwagę i jak odczytywać wskaźniki.
Nawet jeśli Twoim podstawowym celem nie było bezpośrednio zdobycie nowych klientów, Google Ads z pewnością pomoże Ci to osiągnąć. W jaki sposób? Przypuśćmy, że celem kampanii było zwiększenie liczby wizyt Twojej strony www. Dzięki osiągnięciu tego celu więcej osób trafi do Twojej witryny, a tym samym będzie miało okazję poznać ofertę i zdecyduje się na zakupy. To samo w przypadku, gdy celem było zwiększenie popularności aplikacji, rozpoznawalności marki czy dokonanie zakupu. Każde z tych działań powoduje, że o firmie i jej produktach robi się głośno, co z kolei przekłada się na liczbę klientów i generuje… zyski.
Jesteśmy z Tobą w stałym kontakcie. Nasi eksperci przez cały czas kampanii na bieżąco optymalizują ją pod kątem wybranej strategii i celu. O tym, jak idzie promocja, dowiadujesz się od razu — śledzimy statystyki w Google Analytics, dajemy Ci dostęp do raportu na żywo w Google Data Studio i wracamy do Ciebie z konkretnym feedbackiem. Stale monitorujemy też postęp w osiąganiu celu, dlatego po uzgodnieniu możemy zdecydować o wyeliminowaniu najsłabszych kampanii czy dodaniu nowych opcji.
Za każdy miesiąc obsługi Kampanii Reklamowej przez Range pobieramy opłatę abonamentową w wysokości 380 zł, jeśli budżet jest mniejszy niż 1000 zł. Dla budżetów większych opłata abonamentowa wynosi 380 zł plus 15% nadwyżki ponad 1000 zł. Są to ceny rynkowe.
Przykład:
budżet reklamowy 500 zł – nasza prowizja 580 zł
budżet reklamowy 1000 zł – nasza prowizja 580 zł
budżet reklamowy 2000 zł – nasza prowizja 580+150 = 730 zł
budżet reklamowy 3000 zł – nasza prowizja 580+300 = 880 zł
budżet reklamowy 5000 zł – nasza prowizja 580+600 = 1180 zł
budżet reklamowy 10000 zł — nasza prowizja 580+1350 = 1930 zł
Reklama PPC w innych miastach:
- Kampanie PPC Toruń
- Kampanie PPC Zielona Góra
- Reklama Google Ads Warszawa
- Reklama Google Ads Opole
- Reklama Google Ads Katowice
- Reklama Google Ads Wrocław
- Reklama Google Ads Gliwice
- Reklama Google Ads Nowy Targ
- Reklama Google Ads Łódź
- Reklama Google Ads Białystok
- Reklama Google Ads Lublin
- Reklama Google Ads Rzeszów
- Reklama Google Ads Nowy Sącz
- Reklama Google Ads Nowy Targ
- Reklama Google Ads Kraków
- Reklama Google Ads Kielce