Animacja whiteboard

Przejrzysta prezentacja Twojej oferty za pomocą animacji whiteboard

Wizualizacja informacji, czyli przedstawianie ich w formie graficznej, sprawia, że są one bardzo łatwo i dobrze przyswajane przez odbiorców. Dzięki whiteboard animation możesz więc dotrzeć do nich ze swoim przekazem, jednocześnie sprawiając wrażenie, że jest on tworzony specjalnie dla nich i to na ich oczach. To zaś sprzyja nawiązaniu bliższej więzi, zwiększa zaufanie i sympatię tak do komunikatu, jak i do samej marki.

Oferta w pigułce

Rysująca ręka
– angażujący sposób na komunikację

Symbolem rozpoznawczym animacji whiteboard jest właśnie ręka, która na oczach odbiorcy kreuje kolejne obrazy, prowadząc go przez całą komunikację, często w towarzystwie lektora. Co sprawia, że jest tak chętnie wykorzystywana, chociaż jest to przecież przekaz dość prosty w formie?

Do czego możesz wykorzystać
animację whiteboard?

Z uwagi na zaprezentowane powyżej wyróżniki „rysującej ręki” ten typ animacji może być używany naprawdę swobodnie. Nasi klienci wykorzystują je między innymi na takich polach jak:

Tworzone przez nas animacje
mogą pojawiać się więc:

Warto wiedzieć, że w animacjach whiteboard mogą pojawiać się też rekwizyty realne, nie rysunkowe – jak na przykład przedmiot oferty Klienta.

Profesjonalne animacje whiteboard
dla Twojej firmy

Do przygotowania animacji angażujemy zasoby własne oraz szerokie grono sprawdzonych i zaufanych współpracowników – rysowników, grafików, copywriterów, lektorów. Wszyscy oni byli zaangażowani w dziesiątki różnych projektów, więc nasi Klienci zawsze pracują z osobami doświadczonymi i znającymi możliwości i zasady kreowania animacji whiteboard. 

Jak będą wyglądały kolejne kroki
naszej współpracy?

Jak więc widać, animacje whiteboard to świetna opcja dla firm poszukujących multimedialnej formy komunikacji, ale jednocześnie wyróżniającej się i zdolnej do angażowania odbiorcy. Szczególnie polecamy wykorzystanie ich do filmów mających na celu prezentację oferty, firmy, jakiegoś rozwiązania, edukowanie czy też szkolenie. Sprawdzą się zarówno jako jednorazowa produkcja, jak i cały cykl filmowy, czy też nawet wyróżnik marki.

Na pewno należy też pamiętać, że zanim przejdziemy do tworzenia animacji, konieczne jest zrobienie researchu, dotyczącego marki, odbiorców, produktów, usług czy procesów, ich skomplikowania czy też odbioru. Wpływa to na styl komunikacji, grafikę i lektora, które mogą być zabawne, lekkie, angażujące, wzbudzające refleksję, empatyczne, rzeczowe czy grające na obawach. Wieloletnie doświadczenie nasze oraz naszych współpracowników sprawia jednak, że z zaangażowaniem podchodzimy do każdego zlecenia i jesteśmy w stanie zaproponować rozwiązania i storytelling odpowiadające Klientowi i trafiające do odbiorców.

Napisz
Nie lubisz pisać?
Dzwoń!
Marcin Caban

New Business Manager
marcin.caban@range.pl
poniedziałek — piątek w godz. 9 — 17

Napisz
Odpowiadamy w ciągu 24 godzin.
ikonka

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Wypełniając formularz akceptujesz Politykę Prywatności, która wyjaśnia w jaki sposób zbieramy i przetwarzamy Twoje dane osobowe.

Najczęściej zadawane pytania

Bez szczegółowych danych ciężko o dokładną wycenę, jednak jej koszt waha się od kilku do kilkunastu tysięcy za minutę produkcji. Na górny poziom widełek wpłynąć może lektor w kilku wersjach językowych, muzyka z licencją, dodatkowe pola rozpowszechniania.

To zależy od jej przeznaczenia. Zazwyczaj, jeśli ma ona być wykorzystana np. w mediach społecznościowych czy jako reklama, trwa około 1-2 minut. W przypadku animacji skierowanych na edukowanie, wyjaśnianie i opisywanie jakiegoś procesu czy produktu często są to 2-3 minuty, a nawet dłużej.

Jeśli przyjmiemy, że film trwa 2 minuty, to jego realizacja nie powinna przekroczyć 3-4 tygodni od podpisania umowy. W tym czasie znajduje się proces koncepcyjny i sama kreacja animacji.

Zatrudniamy swoich grafików, współpracujemy też z zewnętrznymi. To oni, własnoręcznie, będą przygotowywać animację, bo tylko to pozwala na stworzenie przekazu w pełni indywidualnego, oryginalnego, dopasowanego do scenariusza i odbiorców, a więc maksymalnie skutecznego.

Czy ta oferta była dla Ciebie pomocna?
(Brak ocen)
Ocenianie…