REKLAMA GOOGLE ADS FACEBOOK ADS ADWORDS PPC Opole

Planujesz kampanie reklamowe PPC dla Opola? Szukasz agencji, która zajmie się tym profesjonalnie?

Dzisiejsze czasy wymuszają wręcz wykorzystanie Internetu, jako miejsca na poszukiwanie klientów na produkty i usługi. Jednymi z najskuteczniejszych strategii marketingowych staje się więc wykorzystanie kampanii płatnych, Pay-Per-Click. Dlaczego? Bo ich efekty są szybkie i mierzalne, a grupy docelowe można dobierać z dużą precyzją.

Oferta w pigułce - konkrety dla zajętych

Niewątpliwą zaletą kampanii PPC jest fakt, że płacisz tylko i wyłącznie za efekt – kliknięcie Twojej reklamy, a nie za samo wyświetlenie.

W naszych rękach kampanie PPC są uruchamiane szybko, sprawnie, z kontrolowanymi kosztami i mierzalnymi efektami.

Prowadzenie kampanii PPC to żmudna praca, wymagająca ciągłej kontroli efektów i poszukiwania sposobów na zmniejszenie kosztów i zwiększenie skuteczności.

Monitorujemy kampanie naszych Klientów, testując różne sposoby docierania do odbiorców, różne miejsca wyświetlania reklam, a nawet godziny, w jakich to się dzieje. Sprawdzamy skuteczność haseł reklamowych, które w zależności od odbiorców mogą różnie brzmieć, by jak najlepiej identyfikować potrzeby i sposób ich zaspokojenia. Posługujemy się przy tym wiedzą, doświadczeniem, specjalistycznymi narzędziami. I robimy to skutecznie.

Dzięki złożeniu prowadzenia kampanii PPC w ręce Range dostajesz:

Dodajmy, że kampanie PPC to nie koniec możliwości współpracy. Prowadzimy także pozycjonowanie, obsługę Social Media, działania CSR.

Napisz
Nie lubisz pisać?
Dzwoń!
Tomasz Krawczyk

Sales Manager
tomasz.krawczyk@range.pl
poniedziałek — piątek w godz. 9 — 17

Napisz
Odpowiadamy w ciągu 24 godzin.
ikonka

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Wypełniając formularz akceptujesz Politykę Prywatności, która wyjaśnia w jaki sposób zbieramy i przetwarzamy Twoje dane osobowe.

Najczęściej zadawane pytania

Samo uruchomienie zajmuje dosłownie kilka dni. Jednak trzeba założyć 3 miesiące działalności, by kampanie się wyskalowały i dały odpowiednią liczbę danych do bardziej zaawansowanych i skutecznych analiz.

To zależy, głównie od branży i zasięgu reklamy, czyli od konkurencji. Stawki ustalane są w drodze licytacji między firmami chcącymi wyświetlać swoje reklamy na daną frazę. Im mniejsza konkurencja, tym koszt będzie niższy. Koszt kliknięcia i kampanii możemy oszacować dla każdego przypadku osobno, nie da się go podać z góry.

Nie prowadzimy takiej usługi. Zresztą, szczerze mówiąc, uruchomienie jest dużo prostsze, od późniejszego monitorowania skuteczności i optymalizacji działań. Osoba bez znajomości technik prowadzenia działań i ich analizy może „przepalić” cały budżet miesięczny w kilka dni i z zerowym efektem.