REKLAMA GOOGLE ADS FACEBOOK ADS ADWORDS PPC Wrocław

Prowadzisz firmę we Wrocławiu? Dzięki kampaniom reklamowym Google Ads możesz ugruntować pozycję na rynku i rozwijać się.

Bez marketingu w sieci ciężko zaistnieć i przebić się do świadomości klientów. Najszybszym sposobem, by tego dokonać, jest inwestycja w kampanie reklamowe PPC – za najskuteczniejsze z nich uważa się właśnie Google Ads. Poprowadzimy je dla Ciebie.

Oferta w pigułce

W Internecie jest już chyba każdy.
Nie wystarczy jednak być – trzeba dać się poznać.

Internet to potężne medium, które każdego dnia wykorzystywane jest przez niezliczoną liczbę osób do poszukiwania informacji, opinii, produktów czy usług. Jak dotrzeć do tych ludzi? Wbrew pozorom wcale nie jest to łatwe, bo w każdej branży jest jakaś konkurencja, której działania mogą stać na przeszkodzie. Dlatego tak ważne jest, by marketing internetowy złożyć w ręce fachowców. My, Range, dobrze wiemy, jak dotrzeć do Twoich potencjalnych klientów. Zajmujemy się marketingiem w sieci już od prawie 20 lat i zbudowaliśmy przez ten czas grono stałych, wiernych klientów. Z chęcią powitamy Cię wśród nich, dając do dyspozycji nasze doświadczenie, wiedzę i umiejętności.

Nasza oferta obejmuje pełne spektrum działań marketingowych – kampanie PPC są tylko jednym ze sposobów, by móc wykorzystać potencjał sieci. Specyficznym, bo wręcz błyskawicznym we wdrożeniu i również szybko przynoszącym efekty.

Wrocławskie firmy mogą skutecznie wykorzystać kampanie PPC, aby zwiększyć widoczność na rynku lokalnym oraz krajowym.

Kampanie Google Ads sprawdzają się w każdej branży. Szczególnie mocno swój potencjał pokazują w firmach, które działają na rynkach lokalnych, np. właśnie we Wrocławiu i w okolicach. Dają one bardzo duże możliwości doboru odbiorców reklamy, którzy zresztą płacą nie za jej wyświetlenie, ale dopiero za kliknięcie – czyli wstępne zainteresowanie ofertą. Na efektywność kampanii wpływa możliwość płynnej zmiany profilu odbiorców, treści i typu reklamy, dostosowanie stawek reklamowych do działań konkurencji, sezonu czy określonego fragmentu oferty. Reklamy Google możemy wyświetlać zarówno w wynikach wyszukiwania, jak i z użyciem innych stron (sieć reklamowa), w formie tekstowej, graficznej czy video.

W ramach współpracy przygotujemy dla Ciebie odpowiedni plan działania, który uwzględnia różne sposoby reklamy, specyfikę odbiorców i rynku, na którym działasz. Uruchomienie kampanii to tylko pierwszy etap naszej współpracy. W kolejnym będziemy pracować nad tym, by koszt reklamy był jak najniższy, a jej skuteczność – jak największa. Dzięki optymalizacji możemy dojść do bardzo satysfakcjonujących efektów sprzedażowych.

Podsumujmy więc, czego możesz oczekiwać po zleceniu obsługi kampanii Google Ads agencji Range:

 
Napisz
Nie lubisz pisać?
Dzwoń!
Marcin Caban

New Business Manager
marcin.caban@range.pl
poniedziałek — piątek w godz. 9 — 17

Napisz
Odpowiadamy w ciągu 24 godzin.
ikonka

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Wypełniając formularz akceptujesz Politykę Prywatności, która wyjaśnia w jaki sposób zbieramy i przetwarzamy Twoje dane osobowe.

Najczęściej zadawane pytania

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na takie pytanie. Koszt reklamy jest bardzo różny, w zależności od słów kluczowych, czyli powiązany z branżą, w której działa firma. Może być w miarę stały, a może zmieniać się w zależności od pory roku czy sezonu. Również lokalizacja (kraj, duże miasto, małe miasteczko) może warunkować koszt reklamy. Zawsze jednak koszt maksymalny można ustawić wcześniej, co nie pozwala na wydanie większej kwoty, niż zostało to założone. Pamiętajmy też, że płacimy za kliknięcie (Pay Per Click), a nie za wyświetlenie reklamy.

Teoretycznie… tak. W praktyce samo uruchomienie kampanii jest tą łatwiejszą częścią pracy. Po niej nadchodzi konieczność pracy na frazach i stawkach, czyli optymalizacji kampanii. Ta zaś trwa cały czas – bo ciągle należy poszukiwać lepszych wskaźników, nowych sposobów dotarcia do odbiorców, kolejnych słów kluczowych. Aby te działania były skuteczne i przynosiły zwrot kosztów z inwestycji, należy mieć zarówno wiedzę teoretyczną, jak i umiejętności praktyczne z zakresu analizowania i prowadzenia kampanii PPC.

Dwa główne kanały dotarcia do klientów to PPC (reklamy płatne) i SEO (obecność w wynikach wyszukiwania). Nie powinno traktować się ich jako alternatywy. Każdy z nich ma inną specyfikę i najlepiej spisują się, kiedy są stosowane równolegle. Kampanie płatne pozwalają na bardzo dobrą kontrolę nad kosztami i segmentację odbiorców reklam oraz szybko reagują na zmianę ustawień czy stawek. Pozycjonowanie jest procesem długotrwałym, na efekty możemy czekać wiele miesięcy, jednak w dłuższym okresie mogą one przynosić wyższą stopę zwrotu. Tak więc z biznesowego punktu widzenia, najlepiej jest połączyć te działania.