Reklama Bing Ads – nieodkryty potencjał marketingowy

Reklama Bing Ads – nieodkryty potencjał marketingowy

Bing to przeglądarka, która coraz bardziej zyskuje na popularności. Nie czekaj, aż Twoi konkurenci odkryją jej możliwości. Zacznij działać już dziś i zdobądź nad nimi przewagę.

Oferta w pigułce

Dlaczego powinieneś reklamować się za pomocą Bing Ads?

Dlaczego eksperci z Range powinni się zająć Twoimi reklamami w wyszukiwarce Bing?

Jesteśmy specjalistami, którzy pomogą Ci zaistnieć w przeglądarce Bing. Masz wątpliwości? Oceń sam powody, dla których zachęcamy do współpracy właśnie z nami.

Czym jest wyszukiwarka Bing?

Bing jest przeglądarką internetową oferowaną przez firmę Microsoft. Jest też drugą najpopularniejszą wyszukiwarką w Polsce i domyślną opcją w systemie Windows. Co prawda w Polsce stoi daleko za gigantem Google, jednak wkrótce może się to zmienić. Obecnie korzysta z niej około 3,5% użytkowników w Polsce, ale wciąż przybywają nowi — w styczniu 2019 roku ten udział wynosił tylko  0,64% (za https://gs.statcounter.com/). Jednym z powodów wzrostu popularności jest sztuczna inteligencja. Bing został zintegrowany z technologią AI, z której korzysta również ChatGPT. Tak duże zmiany sprawiają, że możemy się spodziewać jeszcze większego przyrostu nowych użytkowników.

Jak działa reklama Bing Ads?

Bing Ads, znany też jako Microsoft Ads, jest podobny do odpowiednika firmy Google. Żeby promować swoją markę w tej wyszukiwarce, konieczne jest stworzenie kampanii reklamowej. Wybrana forma materiałów marketingowych będzie się pokazywała w przeglądarce na zasadzie konkurencji z innymi reklamami. W tym wypadku również płacimy za każde kliknięcie. Natomiast jeżeli reklamujesz się już za pomocą Google Ads, musisz wiedzieć, że możemy zaimportować kampanie oraz produkty do Bing.

Czego możesz oczekiwać po reklamie Bing Ads?

Reklama Bing Ads niesie za sobą szereg możliwości. Jest to bardzo dobry sposób na zaistnienie w wyszukiwarce i zwiększenie zysków. Jakie jeszcze będą efekty działań reklamowych w Bing? Możesz się spodziewać m.in.:

Rodzaje reklam Bing Ads

Bing zapewnia kilka form reklam, które można dobrać do własnych potrzeb, celów firmy i jej charakteru. Poniżej przedstawiamy krótko opisaną każdą z nich.

Jak wygląda proces tworzenia reklamy
Bing Ads przez ekspertów Range?

Chcesz dotrzeć tam, gdzie nie ma jeszcze Twojej konkurencji? W dodatku zrobić to w bardzo atrakcyjnej cenie? To właśnie atuty Bing Ads, systemu polecanego głównie dużym reklamodawcom, mogącym w pełni korzystać z efektu skali. Wtedy okaże się, że nawet kilka procent udziału w rynku, jakie ma Bing, można sprawnie wykorzystać dla swojego sukcesu biznesowego. Zachęciliśmy Cię? Prosimy więc o kontakt, a opowiemy Ci dokładnie, co możemy zrobić dla Twojej firmy w Bing Ads.

Napisz
Nie lubisz pisać?
Dzwoń!
Marcin Caban

New Business Manager
marcin.caban@range.pl
poniedziałek — piątek w godz. 9 — 17

Napisz
Odpowiadamy w ciągu 24 godzin.
ikonka

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Wypełniając formularz akceptujesz Politykę Prywatności, która wyjaśnia w jaki sposób zbieramy i przetwarzamy Twoje dane osobowe.

Najczęściej zadawane pytania

Oba systemy działają na tej samej zasadzie, m.in. trzeba stworzyć kampanię, dodać materiały promocyjne i ustalić stawki za kliknięcie. Różni się jedynie miejsce publikacji reklamy. Ważną informacją jest również to, że jeśli już korzystasz z Google Ads, można importować dane z tego narzędzia do Bing Ads. W ten sposób zaoszczędzisz sporo czasu oraz pieniędzy. Chętnie Ci w tym pomożemy.

Tak, możesz korzystać z obu narzędzi. W ten sposób dotrzesz do wielu unikalnych użytkowników. Należy jedynie pamiętać, żeby działania zarówno w Microsoft Ads, jak i Google Ads były ze sobą spójne.

Koszt działań reklamowych jest uzależniony od Twoich potrzeb, celu firmy oraz wybranych rodzajów reklam. Niemniej jednak jest to znacznie tańsze narzędzie w porównaniu do promocji za pomocą Google Ads ze względu na dużo mniejszą konkurencję.

Czy ta oferta była dla Ciebie pomocna?
(5,00 / 5)
Ocenianie…