Wpisy

Po raz pierwszy pojęcie ESG zostało wykorzystane w 2004 roku przez George’a Kella, pioniera zrównoważonego rozwoju. Od tego czasu termin ten zyskał na znaczeniu, a w ostatnich latach stał się kluczowym elementem strategii wielu firm. W związku z rosnącą potrzebą przejrzystości w zakresie ESG coraz więcej podmiotów gospodarczych jest zobowiązanych do poszerzania zakresu publikowanych raportów. […]
ESG jest skrótem od angielskiego Environmental, Social and Governance. Po polsku oznacza to Środowisko, Społeczeństwo i Zarządzanie/Ład korporacyjny. Termin ten odnosi się do trzech kluczowych obszarów odpowiedzialności przedsiębiorstw związanych ze zrównoważonym rozwojem. Do mierzenia efektywności, a zarazem ryzyka działań prośrodowiskowych służą ratingi ESG. W tym artykule pokrótce wyjaśnimy metodykę oceny ESG oraz omówimy, jakie są […]
Przyroda to najdoskonalszy mechanizm, w którym wszystkie elementy są ze sobą ściśle połączone. Aby ten mechanizm mógł funkcjonować prawidłowo, nie może zabraknąć w nim żadnego ogniwa. Jednym z największych wyzwań współczesnego świata jest ochrona różnorodności biologicznej. Dbanie o środowisko naturalne i ekosystemy jest nie tylko moralnym obowiązkiem, ale też warunkiem przetrwania ludzkości. Jak możemy wspierać […]
Postępująca degradacja środowiska to zjawisko, którego skutki odczuwamy wszyscy. Niestety, pomimo rosnącej świadomości ekologicznej, wiele osób nadal ignoruje potrzebę ochrony naszej planety. Jednak tak, jak dbamy o porządek w naszym mieszkaniu czy pokoju, powinniśmy również troszczyć się o Ziemię. Liczy się każdy, nawet najdrobniejszy gest. Wprowadzenie właśnie małych nawyków, a później dodawanie do nich kolejnych […]
W dzisiejszych czasach rośnie znaczenie odpowiedzialnych i etycznych działań w biznesie. Klienci i kontrahenci coraz większą uwagę zwracają na to, w jaki sposób firmy odpowiadają za realizację własnych celów w zakresie zrównoważonego rozwoju. W tym kontekście pojawiają się dwa istotne pojęcia: CSR i ESG. Choć często są używane zamiennie, każde z nich posiada swoją własną […]
Prowadzenie firmy wiąże się z dużą odpowiedzialnością oraz wieloma obowiązkami. Bez względu na branżę czy skalę działalności, przedsiębiorcy muszą dbać nie tylko o wyniki finansowe, ale także o wpływ swoich decyzji na otoczenie. W tym kontekście niezwykle istotne stają się zasady zrównoważonego rozwoju. Łączą one cele ekonomiczne z odpowiedzialnością ekologiczną i społeczną. W artykule przyjrzymy […]
W dzisiejszych czasach trudno przejść obojętnie obok tematu ekologii. Z każdym rokiem widzimy, jak Ziemia zamiast być kolebką życia ulega coraz większym zniszczeniom i degradacji. Czy kiedykolwiek mieliśmy okazję spojrzeć na to z tej perspektywy? Nietrudno jednak zauważyć, że świadomość problemów środowiskowych rośnie, a życie w duchu eko przestaje być jedynie marginalnym podejściem. Kim zatem […]
Prowadzenie biznesu niesie ze sobą ogromne możliwości, ale również wiele wyzwań. Warto zatroszczyć się o to, aby budować pozytywny wizerunek firmy poprzez podejmowanie odpowiedzialnych praktyk wzmacniających zaufanie odbiorców. Coraz więcej konsumentów, inwestorów i partnerów biznesowych oczekuje, że przedsiębiorstwa będą brać pod uwagę nie tylko swoje zyski, ale także wpływ na społeczeństwo i środowisko. W tym […]
W ostatniej dekadzie obserwujemy znaczący wzrost świadomości w zakresie zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu. Coraz więcej firm zwraca uwagę na to, aby ich praktyki były zgodne z wartościami społecznymi, ekologicznymi oraz standardami etycznymi. Jest to ściśle skorelowane z globalnymi trendami i wynika z wyzwań, przed którymi stają gospodarki na świecie. W tym kontekście szczególnego znaczenia […]
Jesteśmy dumni ze zrobienia kolejnego kroku na ścieżce rozwoju Agencji. Jest to uzyskanie statusu Pracodawcy DIMAQ, potwierdzającego kompetencje naszego zespołu, za którymi idzie wysoka jakość usług, jakie świadczymy Klientom i Partnerom. Co to jest DIMAQ? DIMAQ, czyli Digital Marketing Qualification, jest międzynarodowym standardem kwalifikacji marketingu cyfrowego. Certyfikacja obejmuje 12 dziedzin marketingu cyfrowego i jest potwierdzeniem […]