REKLAMA GOOGLE ADS FACEBOOK ADS ADWORDS PPC RZESZÓW
Marketing internetowy jest niezbędny, by zaistnieć w sieci i dotrzeć ze swoją ofertą do potencjalnych klientów. Najszybszym sposobem na to jest prowadzenie płatnych kampanii reklamowych – PPC. Wśród nich prym wiedzie Google Ads.
Firma Range specjalizuje się w takich właśnie działaniach, zajmując się nimi z wysoką skutecznością od lat.
Prowadzenie biznesu bez bycia widocznym w internecie? W obecnych czasach wydaje się to praktycznie niemożliwe.
Przecież to tam informacji poszukuje większość klientów. Sztuka polega więc tylko na tym, by zaprezentować się im.
Spośród wielu form reklamy internetowej to właśnie kampanie płatne wyróżniają się tempem wdrożenia i uruchomienia. Zasady, jakie nimi rządzą, są jasne i przejrzyste, a osiągane wyniki mierzalne i łatwe do analizowania.
Niezaprzeczalnym plusem kampanii Google Ads i Facebook Ads jest także wysoka możliwość targetowania – czyli dopasowania reklamy do grup potencjalnych odbiorców i różnicowania przekazu reklamowego dla różnych grup.
Co możemy Ci dać:
- całościową strategię dla kampanii reklamowych, uwzględniającą ofertę, możliwości budżetowe i grupy docelowe klientów,
- dobór słów kluczowych i odpowiednich stawek za kliknięcie,
- optymalizację powyższych – pracę nad zmniejszaniem stawek za kliknięcie przy zachowaniu odpowiedniej konwersji,
- analizę wdrożonych słów kluczowych, ich rozszerzanie i zawężanie w celu pozyskania jak największej ilości wartościowych kliknięć,
- dostęp do danych i narzędzi analitycznych pokazujących nasze działania,
- cykliczne raportowanie,
- opiekę doświadczonego pracownika,
- wieloletnie doświadczenie.
Google Ads to kampanie reklamowe, które bardzo dobrze sprawdzają się na każdym etapie działalności firmy. Polecamy je zwłaszcza w przypadku witryn zbyt młodych, by zdążyły zająć odpowiednie pozycje w naturalnych wyszukiwaniach Google.
Od znajomości sposobów konfiguracji kampanii i umiejętności analizowania i reagowania na napływające dane zależy, czy Google Ads faktycznie będzie w stanie przynieść odpowiednio atrakcyjną stopę zwrotu. Podczas tych działań trzeba przecież uwzględnić nie tylko samo uruchomienie kampanii, ale także dążenie do najbardziej optymalnych stawek za kliknięcie i działanie konkurencyjnych podmiotów.
Są to więc prace wymagające wiedzy i doświadczenia – które my mamy.
Czym będziemy się zajmować:
- planowaniem i wdrożeniem kampanii reklamowych,
- analizą sposobu dotarcia do klienta za pomocą różnych form reklamy,
- doborem słów kluczowych,
- identyfikacją grup odbiorców przekazu reklamowego,
- tworzeniem różnych przekazów i kampanii w zależności od grupy docelowej klientów,
- reagowaniem na działania konkurencji i aktualizacją strategii reklamowych pod tym kątem,
- testowaniem nowych, nieoczywistych konfiguracji działań,
- monitoringiem opłacalności poszczególnych kampanii i form reklamy,
- optymalizacją kosztu dotarcia do klienta,
- analizowaniem skuteczności działań w krótkim i długim okresie,
- raportowaniem wyników.
Najczęściej zadawane pytania
Kampanie reklamowe Google Ads prowadzone są w systemie Pay Per Click. Oznacza to, że płatne jest nie samo wyświetlenie reklamy, ale dopiero kliknięcie w nią, które prowadzi do przejścia na stronę sklepu czy też firmy. Maksymalny akceptowany koszt kliknięcia można konfigurować po stronie reklamodawcy, chociaż jego faktyczna wartość zależy również od działań konkurencji, pragnącej się reklamować z użyciem tych samych fraz kluczowych.
Pierwsze wyniki pojawią się już w zasadzie na następny dzień po uruchomieniu kampanii. Tu właśnie duża zaleta kampanii Google Ads – prędkość konfiguracji i wdrożenia jest naprawdę duża, a wyniki pojawiają się bardzo szybko. Pamiętać jednak należy, że są to wyniki wstępne, nad których poprawą cały czas pracować będą nasi specjaliści. Optymalizacja stawek za kliknięcie i taki ich dobór, by dawał jak najwyższą konwersję i stopę zwrotu to działania kluczowe. Jednocześnie zaś wymagające dużego nakładu czasu i dużej wiedzy, dlatego też tak dużo firm decyduje się na outsourcing tych działań.
Możesz. Jednakże niemal na pewno nie jesteś w stanie osiągnąć takiej skuteczności i wyników, jak profesjonalista. Nasi pracownicy zajmują się reklamami PPC przez całe lata, kształcą, doskonalą, posiadają certyfikaty Google i przeróżne szkolenia. Samo uruchomienie kampanii Google Ads nie wydaje się trudne, ale przecież na tym praca się nie kończy. Jej skuteczność zależy od optymalizacji kosztów kliknięć, poszukiwania nowych słów kluczowych, wyłączania tych, na których nie jesteśmy w stanie wygrać z konkurencją, doboru harmonogramów, grup docelowych, testowaniu form przekazu. By robić to dobrze, trzeba to po prostu umieć.
Czy ta oferta była dla Ciebie pomocna?
Reklama PPC w innych miastach:
- Kampanie PPC Toruń
- Kampanie PPC Zielona Góra
- Reklama Google Ads Warszawa
- Reklama Google Ads Opole
- Reklama Google Ads Katowice
- Reklama Google Ads Wrocław
- Reklama Google Ads Gliwice
- Reklama TikTok Ads
- Reklama Bing Ads
- Reklama Adform Ads
- Reklama Google Ads Łódź
- Reklama Ceneo Ads
- Reklama LinkedIn Ads
- Reklama Google Ads Białystok
- Reklama Google Ads Lublin
- Reklama Google Ads Nowy Sącz
- Reklama Google Ads Nowy Targ
- Reklama Google Ads Kraków
- Reklama Google Ads Kielce
- Reklama Facebook Ads
- Reklama Google Ads