Reklama na LinkedIn – LinkedIn ADS

Reklama na LinkedIn

Reklama skierowana na nawiązywanie relacji biznesowych, zdobywanie kontrahentów, poszerzanie profesjonalnych kontaktów i kreowanie wizerunku marki.

LinkedIn to serwis społecznościowy, jednak skierowany do profesjonalistów, managerów, osób decyzyjnych. Nakierowany jest na poszukiwanie pracy, pracowników i kontrahentów, budowanie wizerunku marki, poszukiwanie wiedzy specjalistycznej i dzielenie się nią.

W tej chwili LinkedIn można określić najlepszą i najskuteczniejszą platformą do prowadzenia działań z zakresu B2B, użytkownicy bowiem wykorzystują portal przede wszystkim do celów biznesowych i zawodowych.

Obecnie LinkedIn ma ponad 750 milionów użytkowników, z czego około 4,5 miliona w Polsce, a każdego miesiąca przybywa kilka tysięcy kolejnych.

LinkedIn Ads umożliwia dotarcie do nich, oferując jednocześnie precyzyjny sposób targetowania odbiorców reklam.

Żadna platforma społecznościowa nie daje tak precyzyjnego pod kątem biznesowym narzędzia reklamowego, jak LinkedIn.

Oferta w pigułce

Dlaczego powinieneś reklamować się na LinkedIn?

Dowiedz się więcej o reklamach na LinkedIn

 

Na LinkedIn funkcjonują dwa rodzaje kont.

Profil prywatny, czyli konto osobiste, służy do zawierana kontaktów z innymi użytkownikami serwisu i wchodzenia z nimi w interakcje czy budowania sieci kontaktów.

Natomiast strona firmy jest jej wizytówką, pozwala na publikowanie ofert pracy oraz na korzystanie z płatnych reklam PPC LinkedIn Ads.

Cele stawiane reklamom publikowanym na LinkedIn mogą być różne, w zależności od potrzeb:

Dlaczego warto reklamować się w LinkedIn?

Biznesowy i zawodowy charakter serwisu sprawia, że reklamy na LinkedIn pozwalają na dotarcie do użytkowników na poziomie szczegółowości niemożliwym do zaoferowania przez inne platformy.To właśnie ta cecha, dzięki której LinkedIn Ads są tak wartościowym i skutecznym sposobem na reklamę B2B. To prawda, że stawki za reklamę PPC w systemie LinkedIn Ads są trochę droższe niż w innych popularnych systemach. Jednak ten koszt jest w pełni uzasadniony, biorąc pod uwagę możliwości, przekłada się też na wyższą stopę zwrotu z kampanii reklamowych.
Podsumujmy więc zalety kampanii reklamowych PPC LinkedIn Ads:

Kampanie reklamowe LinkedIn Ads to szansa na rozwój firmy

Inne serwisy i systemy reklam płatnych skierowane są głównie na kontakt B2C i klientów indywidualnych. To bardzo ważny kanał reklamowy, jednak to właśnie nawiązanie kontaktów B2B może wpływać na przyszłość firmy.To szansa na nowych odbiorców i dostawców, nowe rynki zbytu, kooperacje, podwykonawstwo, współdziałanie w kolejnych projektach.To możliwość dotarcia bezpośrednio do osób zaangażowanych w działalność firmy, nawet na najwyższych stanowiskach. Prezentacji oferty pochodzącej z zaufanego źródła, zyskującej przez to na wiarygodności.Ile kosztuje reklama na LinkedIn? Przyznajmy – nie jest to najtańsza forma dotarcia do odbiorców, bo koszt PPC jest nawet kilka razy większy niż w przypadku np. Facebook Ads. Jednak korzyści, jakie niesie ze sobą targetowanie i szansa, jaką daje używanie reklamy do kontaktów B2B, w pełni to rekompensuje.Wiemy, jaki potencjał ma reklama PPC LinkedIn Ads i potrafimy wykorzystać go na korzyść Twojej firmy.
W ramach współpracy reklamowej na LinkedIn:

Skieruj reklamę do właściwych odbiorców

Nawiązanie kontaktów biznesowych nie jest wcale łatwym zadaniem. Znakomicie ułatwia to możliwość dotarcia bezpośrednio do osób, które kreują strategie firmy, odpowiadają za procesy zakupowe, produkcję, rozwój. LinkedIn Ads pozwala ich odnaleźć i skierować przekaz o wysokim stopniu personalizacji.Targetowanie kampanii PPC LinkedIn Ads obejmuje między innymi:
Odpowiedni dobór parametrów, ich łączenie i/lub wykluczanie stwarza szansę na precyzyjne dotarcie z ofertą do właściwej osoby.

Wypróbuj różne formy reklamy

Wykorzystując możliwości LinkedIn Ads można użyć kilku sposobów prezentacji reklamy w zależności od grupy odbiorców i oczekiwanego rezultatu.

Są to więc:

Sprawdź, co zyskasz z naszą Agencją
Marcin Caban
New Business Manager
poniedziałek–piątek w godz. 9–17
Odpowiadamy w ciągu 24 godzin.

Najczęściej zadawane pytania

Nie. Profile prywatne nie mają takiej możliwości, konieczne jest założenie konta firmowego. Jak również jego odpowiednia prezentacja i prowadzanie, by wzbudzało zainteresowanie i było wiarygodne dla odbiorców reklamy.

Koszt kliknięcia reklamy ustalany jest na zasadzie aukcji, jak zazwyczaj to się dzieje w kampaniach PCC. W aukcji liczy się zarówno suma oferowana za kliknięcie, jak i wynik jakości, obliczany na podstawie m.in. zaangażowania użytkowników we wcześniejsze aukcje czy treści reklamy.
Kampanie PPC LinkedIn Ads nie są bardzo skomplikowane i teoretycznie jest możliwa ich samodzielna konfiguracja. Wymaga to jednak umiejętności, wiedzy i czasu. W połączeniu z wysokimi kosztami reklamy okaże się, że taniej jest zlecić prowadzenie kampanii na zewnątrz niż uczyć się na własnych błędach.