Filmy animowane

Filmy animowane

Animacja żyje i ma się dobrze. Produkcje realizowane tą techniką stają się bardziej popularne, niż jeszcze kilkanaście lat temu, a to za sprawą upowszechnienia się narzędzi, które pozwalają tworzyć atrakcyjne wizualnie i przyciągające uwagę filmy reklamowe. Co więcej, wyróżniają się wśród innych przekazów reklamowych. Nie możemy też zapominać, że coraz więcej osób chce przyswajać informacje szybko, prosto, bez czytania — czyli właśnie w postaci grafiki i video. Dodajmy do tego mnogość technik i sposobów realizacji filmów animowanych a okaże się, że to opcja warta rozważenia.

Oferta w pigułce

Dlaczego właśnie film animowany?

Co możesz zyskać, używając go w komunikacji i gdzie możesz ją prowadzić? Otóż jego zastosowanie jest bardzo szerokie, chociaż niestety wciąż niedoceniane i wydaje się nam, że zbyt rzadko używane. 

A przecież reklamowy film animowany:

Mówi się, że jeden obraz jest wart tysiąca słów i chociaż jest w tym sporo przesady, to nie można zaprzeczyć faktom — grafiki, zdjęcia czy animacje faktycznie mogą sprzedawać i komunikować lepiej niż slogany, opisy, artykuły. Zwłaszcza w obecnym świecie, w którym dąży się do możliwie łatwego i przystępnego przedstawiania — i przyswajania — treści. 

Jeśli potrzebujesz zamówić realizację filmu animowanego, skontaktuj się z nami!

Tomasz Krawczyk
Sales Manager

Animacje 2D, 3D czy whiteboard?

Filmy animowane mają już ponad wiek. Chociaż pierwotnie kojarzyły się głównie z rozrywką, zabawą czy uważano je wręcz za przeznaczone dla dzieci, to łatwo się przekonać, że ich rola i możliwości są dużo większe. Również w marketingu — chyba każdy zna bodajże najsłynniejszą serię reklam animowanych, czyli Red Bull doda Ci skrzydeł. Wyraźnie pokazuje ona, że nie trzeba olbrzymich budżetów, by zaprezentować intrygujący i zapadający w pamięć przekaz reklamowy. W dodatku nie trzeba się przy tym przejmować prawami fizyki, co w przypadku klasycznych spotów reklamowych już tak łatwe nie jest.

Najczęściej wykorzystywane w marketingu internetowym filmy animowane to:

To tylko najważniejsze z filmów animowanych wykorzystywanych w marketingu internetowym. To, czy i jaki wybrać, zależy od potrzeb Klienta i jego odbiorców. 

Dlatego właśnie od ich zbadania zaczynamy każdy projekt.

Co otrzymujesz,
zamawiając animowany film reklamowy?

Oferujemy pełną, fachową obsługę całego procesu na poziomie koncepcji i kreacji. Oto jak zwykle wygląda nasza praca z Klientem:

Napisz
Nie lubisz pisać?
Dzwoń!
Tomasz Krawczyk

Sales Manager
tomasz.krawczyk@range.pl
poniedziałek — piątek w godz. 9 — 17

Napisz
Odpowiadamy w ciągu 24 godzin.
ikonka

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Wypełniając formularz akceptujesz Politykę Prywatności, która wyjaśnia w jaki sposób zbieramy i przetwarzamy Twoje dane osobowe.

Najczęściej zadawane pytania

To pojęcie jest zbyt szerokie, by dało się jasno na nie odpowiedzieć, bez poznania szczegółów. W skład filmu animowanego wchodzi scenariusz, tekst, lektor, muzyka, grafika, animacja, montaż, postprodukcja, a każdy z tych elementów ma swoje „widełki”. Finalnie prosty film animowany 2D może kosztować od 1,5 tysiąca złotych, a bardziej skomplikowany w wersji 3D swobodnie 10 razy więcej.

Podobnie jak w przypadku wcześniejszego pytania, odpowiedź nie jest jednoznaczna. Zakładając szybkie uzgodnienie scenariusza, tekstu, stylistyki ilustracji i innych elementów, może to być nawet tylko dwa tygodnie dla animacji typu whiteboard czy 2D. Im bardziej skomplikowany projekt, technicznie czy wizualnie, tym ten czas może być dłuższy, nawet do kilku miesięcy.

Czy ta oferta była dla Ciebie pomocna?
(Brak ocen)
Ocenianie…