Co to jest UU - definicja

Unikalny użytkownik odwiedzający Twoją stronę

Unikalny Użytkownik (UU/Unique User/Unikalne Kliknięcie) – w marketingu internetowym unikalny użytkownik to osoba, która przez określony czas, taki jak dzień lub miesiąc odwiedziła witrynę internetową lub otrzymała określoną wiadomość, taką jak reklamę, wiadomość e-mail lub biuletyn.

Informacje o unikalnych użytkownikach składają się co najmniej z adresu IP powiązanego z jego komputerem i dodatkowego identyfikatora, takiego jak identyfikator przeglądarki. Ponieważ z komputera może korzystać więcej niż jedna osoba, inne informacje, takie jak identyfikator użytkownika i hasło, mogą być wymagane w celu zapewnienia zliczenia każdego unikalnego użytkownika. Właściciele stron internetowych śledzą unikalnych użytkowników, aby określić, ile osób widzi ich zawartość w określonym czasie. Liczba unikalnych użytkowników, która weszła w interakcję z daną treścią, jest określana jako zasięg tej treści .

Tomasz Siarkiewicz
SEO i SEM są elementami marketingu internetowego. To pojęcia, które określają zestaw działań mających prowadzić do zwiększenia ruchu na stronie, poprawy rozpoznawalności marki oraz wzrostu konwersji, czyli realizacji określonych celów biznesowych. Umiejętne korzystanie z SEM, który obejmuje zarówno reklamy płatne (PPC), jak i działania SEO, pozwala świadomie zaplanować strategię marketingową, dobierając odpowiednie narzędzia, aby osiągnąć […]
Sprawne zarządzanie przedsiębiorstwem musi obejmować wiele aspektów. W obecnych czasach bardzo ważne jest dbanie o wizerunek firmy, a dotyczy to nie tylko tego, jak dana organizacja jest odbierana przez klientów, ale również jak postrzegają ją partnerzy biznesowi, inwestorzy i sami pracownicy. Przyjrzyjmy się bardziej szczegółowo kwestii employer branding. Employer branding wewnętrzny i zewnętrzny […]
Niektórym blog może się kojarzyć z internetowymi pamiętnikami, jakie prowadziło wiele osób lata temu, gdy blogowanie przeżywało swój wielki boom. Później pojawiły się social media, które zawładnęły internetem i wiele osób uznało, że blog to przeżytek. Nic bardziej mylnego! Dziś ta forma upubliczniania rozmaitych treści i materiałów wciąż ma ogromną wartość – zarówno dla firm, […]