Co to jest EMD - definicja

Domena internetowa zawierająca dokładne słowo kluczowe w swojej nazwie

EMD (Exact Match Domain) – Domena internetowa (adres WWW) zawierająca dokładne słowo kluczowe w swojej nazwie.

Przez długi czas domeny z dopasowaniem ścisłym były popularnym sposobem na dobrą i szybką pozycję SEO dla określonego słowa kluczowego. Aktualnie również są wykorzystywane przez osoby chcące uzyskać pewną przewagę w osiąganiu wyższych rankingów w wyszukiwarkach oraz lepszych wyników w kampaniach PPC.

Innym sposobem wykorzystania EMD, praktykowanym od dawna, jest przekierowanie do innych domen. Nawet duże portale, takie jak Amazon, przez długi czas pracowały z takimi domenami, które następnie były przekierowywane do strony głównej. Dziś przekierowanie z EMD do głównej witryny internetowej nie daje już żadnej przewagi w rankingu.

Tomasz Siarkiewicz
Nowoczesne zarządzanie relacjami z klientami wymaga narzędzi, które pozwalają na szybką reakcję na ich potrzeby, by móc skutecznie organizować procesy sprzedażowe i marketingowe. Jeśli chcesz wiedzieć, w jaki sposób usprawnić sprzedaż , zautomatyzować ją, poprawić komunikację i jakość obsługi, by dążyć do skalowalnego rozwoju firmy, musisz poznać bliżej systemy CRM. Sprawdźmy więc, co to jest […]
SEO i SEM są elementami marketingu internetowego. To pojęcia, które określają zestaw działań mających prowadzić do zwiększenia ruchu na stronie, poprawy rozpoznawalności marki oraz wzrostu konwersji, czyli realizacji określonych celów biznesowych. Umiejętne korzystanie z SEM, który obejmuje zarówno reklamy płatne (PPC), jak i działania SEO, pozwala świadomie zaplanować strategię marketingową, dobierając odpowiednie narzędzia, aby osiągnąć […]
Sprawne zarządzanie przedsiębiorstwem musi obejmować wiele aspektów. W obecnych czasach bardzo ważne jest dbanie o wizerunek firmy, a dotyczy to nie tylko tego, jak dana organizacja jest odbierana przez klientów, ale również jak postrzegają ją partnerzy biznesowi, inwestorzy i sami pracownicy. Przyjrzyjmy się bardziej szczegółowo kwestii employer branding. Employer branding wewnętrzny i zewnętrzny […]