Co to jest Element Title - definicja

Element Title, czyli tytuł danej podstrony internetowej.

Element Title jest kluczowym znacznikiem meta (meta tagiem) stosowanym do opisania tytułu danej podstrony i dokumentu HTML.
Umieszczony jest w sekcji głównej strony (head), a przykładowo dla niniejszego dokumentu ma postać:

<title>Co to jest Element Title – definicja | Agencja Range ?</title>

Przeznaczenie znacznika Element Title

Znacznik Title ma kilka zastosowań, z których każde ma duże znaczenie dla pozycjonowania oraz odczuć użytkownika. W pozycjonowaniu title definiuje robotom wyszukiwarek, czego dotyczy dana podstrona. Jednocześnie właśnie tytuł wyświetlany jest w wynikach wyszukiwania, więc wskazuje też użytkownikom, jakie treści mogą się spodziewać na witrynie. Po jej otwarciu title jest zaś wyświetlany na górnej belce, w pasku tytułu.

Jak budować meta tag Element Title?

Po pierwsze trzeba pamiętać, że każda strona powinna go mieć. Co do wytycznych, to są one zarówno techniczne, jak i merytoryczne.
Od strony technicznej element title nie może być zbyt długi – przyjęło się, że powinien mieć 50-60 znaków. Dokładniej rzecz biorąc nie więcej niż 600 pikseli i nie mniej niż 200.
Do tego dochodzą przesłanki merytoryczne, czyli title musi odpowiadać temu, co faktycznie znajduje się na stronie. Dobrze też, jeśli w tytule zostaną użyte słowa kluczowe, na których pozycjonowaniu nam zależy.
Ponieważ długość title zostawia pewne pole do manewru, to często spotykanym zabiegiem jest połączenie w tytule odniesienia do właściwej zawartości z brandem, nazwą firmy czy też sklepu internetowego.

 

 

Czy ta definicja była dla Ciebie pomocna?
(Brak ocen)
Ocenianie…
Hubert Wołoszyn

Content Manager

Urodzony i wychowany w poprzednim tysiącleciu, pamięta więc świat bez Internetu, za którym czasem wzdycha z nostalgią. Pracował w różnych branżach, od Analizy finansowej po Zakładanie zieleni. Od kilkunastu lat zajmuje się zabawą słowami, a od kilku współpracuje z Webrange. Wolny czas najchętniej spędza w ogrodzie, majsterkując, czytając książki lub oglądając seriale.

Jeszcze do niedawna Klienci i Partnerzy znali nas jako Webrange. Obecnie jesteśmy RANGE – nazwa, chociaż podobna, to jednak dużo więcej znaczy i lepiej nas opisuje. Zapraszamy na krótką podróż po rebrandingu, gdzie opowiemy Wam co, jak i dlaczego zrobiliśmy. 3… Rok 2008 przyniósł ze sobą kilka kamieni milowych. Barack Obama został prezydentem USA, przez świat […]
Rozpisanie przetargu na działania marketingowe w Internecie wydaje się raczej proste – formułujemy swoje oczekiwania, publikujemy je w odpowiednim miejscu, czekamy na oferty i wybieramy najlepszą. Jeżeli jednak choć raz rzeczywiście zajmowałeś się stworzeniem zamówienia publicznego, to wiesz, że sprawa jest znacznie bardziej skomplikowana. Otrzymujesz mnóstwo ofert kompletnie rozmijających się z twoim budżetem […]
Linkowanie wewnętrzne jest bardzo istotnym, choć zdarza się, że niedocenianym elementem strategii pozycjonowania. Linki wewnętrzne wpływają na pozycję fraz kluczowych – są bowiem jednym z czynników rankingowych Google.  Z artykułu dowiesz się czym, są linki wewnętrzne, gdzie możesz umieścić je na Swojej stronie internetowej i jak poprawnie wdrażać linkowanie wewnętrzne. Linki wewnętrzne i […]