Co to jest Adsense - definicja

AdSense jest platformą reklamową obsługiwaną przez Google.

AdSense to oferowana przez Google platforma reklamowa. Wyświetla ona reklamy w postaci zarówno tekstów, jak i materiałów graficznych (banerów) czy też wideo.
Reklamy AdSense mogą być wyświetlane na praktycznie dowolnych witrynach i w serwisach internetowych, (o ile ich treść spełnia wymogi regulaminowe). Bardzo często używane są do monetyzacji blogów i witryn. Reklamy w systemie AdSense podlegają weryfikacji, która ma zapewnić ich wysoką jakość oraz możliwość wyświetlania na wszystkich urządzeniach, w tym mobilnych. Właściciel witryny może również samodzielnie zarządzać treścią reklam wyświetlanych w AdSense, typując treści odpowiednie np. z uwagi na treść blogu albo blokując niepożądane ich rodzaje.
Narzędzie to jest cenione między innymi za łatwość implementacji na stronie, do której nie jest potrzebna żadna wiedza specjalistyczna – sprowadza się do klejenia kodu lub zainstalowania dedykowanej wtyczki.
Minusem jest z kolei fakt, że próg wypłat wynosi obecnie 300 PLN, co dla witryn o małym ruchu oznacza długi czas oczekiwania na zgromadzenie kwoty minimalnej.

Czy ta definicja była dla Ciebie pomocna?
(5,00 / 5)
Ocenianie…
Hubert Wołoszyn

Content Manager

Urodzony i wychowany w poprzednim tysiącleciu, pamięta więc świat bez Internetu, za którym czasem wzdycha z nostalgią. Pracował w różnych branżach, od Analizy finansowej po Zakładanie zieleni. Od kilkunastu lat zajmuje się zabawą słowami, a od kilku współpracuje z Webrange. Wolny czas najchętniej spędza w ogrodzie, majsterkując, czytając książki lub oglądając seriale.

Jesteśmy dumni ze zrobienia kolejnego kroku na ścieżce rozwoju Agencji. Jest to uzyskanie statusu Pracodawcy DIMAQ, potwierdzającego kompetencje naszego zespołu, za którymi idzie wysoka jakość usług, jakie świadczymy Klientom i Partnerom. Co to jest DIMAQ? DIMAQ, czyli Digital Marketing Qualification, jest międzynarodowym standardem kwalifikacji marketingu cyfrowego. Certyfikacja obejmuje 12 dziedzin marketingu cyfrowego i jest potwierdzeniem […]
Jeszcze do niedawna Klienci i Partnerzy znali nas jako Webrange. Obecnie jesteśmy RANGE – nazwa, chociaż podobna, to jednak dużo więcej znaczy i lepiej nas opisuje. Zapraszamy na krótką podróż po rebrandingu, gdzie opowiemy Wam co, jak i dlaczego zrobiliśmy. 3… Rok 2008 przyniósł ze sobą kilka kamieni milowych. Barack Obama został prezydentem USA, przez świat […]
Rozpisanie przetargu na działania marketingowe w Internecie wydaje się raczej proste – formułujemy swoje oczekiwania, publikujemy je w odpowiednim miejscu, czekamy na oferty i wybieramy najlepszą. Jeżeli jednak choć raz rzeczywiście zajmowałeś się stworzeniem zamówienia publicznego, to wiesz, że sprawa jest znacznie bardziej skomplikowana. Otrzymujesz mnóstwo ofert kompletnie rozmijających się z twoim budżetem […]