Co to jest Link - definicja

W skrócie link (inaczej hiperłącze) to odnośnik do innego adresu url. Jest to jeden z atrybutów <a> w HTML. Link odsyła w inne miejsce w obrębie tej samej lub innej domeny. Dzięki uproszczonej formie klikalnego tekstu możemy w szybki i prosty sposób przejść do innej strony internetowej.

W kodzie strony link jest zapisany jako:

				
					<a href=”https://www.range.pl/”>Agencja interaktywna Range</a>
				
			

W formie wizualnej otrzymamy link:

 

Wyróżniamy 3 typy linków:

  • linki wewnętrzne (internal links) czyli takie w których kierujemy użytkowników (i roboty Google) do innego adresu w obrębie naszego serwisu.
  • linki przychodzące (backlinks)  – to odnośniki, które prowadzą do naszego serwisu, ale są umieszczone na innej domenie. Takie linki otrzymujemy kiedy ktoś np. poleca nasz wpis blogowy.
  • linki wychodzące (external links) – to linki, które umieszczamy na danej stronie, kierują one poza domenę na której są umieszczone.
Karolina

SEO Specialist

Lubię myśleć o SEO jak o puzlach, tylko przez dopasowanie wszystkich elementów w odpowiedni sposób osiągniemy zamierzone cele.

SEO i SEM są elementami marketingu internetowego. To pojęcia, które określają zestaw działań mających prowadzić do zwiększenia ruchu na stronie, poprawy rozpoznawalności marki oraz wzrostu konwersji, czyli realizacji określonych celów biznesowych. Umiejętne korzystanie z SEM, który obejmuje zarówno reklamy płatne (PPC), jak i działania SEO, pozwala świadomie zaplanować strategię marketingową, dobierając odpowiednie narzędzia, aby osiągnąć […]
Sprawne zarządzanie przedsiębiorstwem musi obejmować wiele aspektów. W obecnych czasach bardzo ważne jest dbanie o wizerunek firmy, a dotyczy to nie tylko tego, jak dana organizacja jest odbierana przez klientów, ale również jak postrzegają ją partnerzy biznesowi, inwestorzy i sami pracownicy. Przyjrzyjmy się bardziej szczegółowo kwestii employer branding. Employer branding wewnętrzny i zewnętrzny […]
Niektórym blog może się kojarzyć z internetowymi pamiętnikami, jakie prowadziło wiele osób lata temu, gdy blogowanie przeżywało swój wielki boom. Później pojawiły się social media, które zawładnęły internetem i wiele osób uznało, że blog to przeżytek. Nic bardziej mylnego! Dziś ta forma upubliczniania rozmaitych treści i materiałów wciąż ma ogromną wartość – zarówno dla firm, […]