Co to jest Wizytówka NAP - definicja

Wizytówka NAP – jest to internetowa wizytówka firmy. Jej nazwa jest akronimem angielskich słów Name, Adress i Phone Number (czyli  nazwa adres i numer telefonu). Dane w wizytówce mogą zawierać w sobie jeszcze więcej informacji, np.  mail, strona internetowa, krótki opis działalności firmy, czy jej oferta.

Posiadanie  wizytówki pozwala na zwiększenie wiarygodności firmy w „oczach” Google oraz pozyskanie lokalnych klientów poprzez udostępnianie jej w katalogach stron internetowych lub lokalnych serwisach. Umieszczenie jej w Internecie pozwala na zdobycie wartościowych linków prowadzących do naszej strony, co jest wartościowe pod względem SEO, ma również wpływ na pozycjonowanie lokalne, co pozwala na rozwój firmy w jej miejscu działania.

Wizytówka NAP jest lepszym odpowiednikiem tradycyjnej wizytówki, ponieważ można ją łatwo i szybko aktualizować, może zawierać więcej informacji, oraz można dodać do niej zdjęcia firmy, lub produktu. Jej wartościowym atrybutem jest również to, że w wielu przypadkach jest darmowa. Aby ta forma reklamy była skuteczna, należy pamiętać, aby dane znajdujące się na wizytówce były zgodne z danymi znajdującymi się na stronie firmowej oraz innych wizytówkach NAP.

Jakub Augustowski

SEO Specialist | Webrange

W pozycjonowaniu łączy talent do kreatywnego oraz analitycznego myślenia. Znajdowanie rozwiązań to jego znak rozpoznawczy. Marketing internetowy, SEO oraz UX są obszarami w których potrafi osiągać ponadprzeciętne efekty.

SEO i SEM są elementami marketingu internetowego. To pojęcia, które określają zestaw działań mających prowadzić do zwiększenia ruchu na stronie, poprawy rozpoznawalności marki oraz wzrostu konwersji, czyli realizacji określonych celów biznesowych. Umiejętne korzystanie z SEM, który obejmuje zarówno reklamy płatne (PPC), jak i działania SEO, pozwala świadomie zaplanować strategię marketingową, dobierając odpowiednie narzędzia, aby osiągnąć […]
Sprawne zarządzanie przedsiębiorstwem musi obejmować wiele aspektów. W obecnych czasach bardzo ważne jest dbanie o wizerunek firmy, a dotyczy to nie tylko tego, jak dana organizacja jest odbierana przez klientów, ale również jak postrzegają ją partnerzy biznesowi, inwestorzy i sami pracownicy. Przyjrzyjmy się bardziej szczegółowo kwestii employer branding. Employer branding wewnętrzny i zewnętrzny […]
Niektórym blog może się kojarzyć z internetowymi pamiętnikami, jakie prowadziło wiele osób lata temu, gdy blogowanie przeżywało swój wielki boom. Później pojawiły się social media, które zawładnęły internetem i wiele osób uznało, że blog to przeżytek. Nic bardziej mylnego! Dziś ta forma upubliczniania rozmaitych treści i materiałów wciąż ma ogromną wartość – zarówno dla firm, […]