REKLAMA GOOGLE ADS FACEBOOK ADS ADWORDS PPC Katowice
Szukasz agencji marketingowej w Katowicach, która poprowadzi Twoje kampanie reklamowe PPC?
Dzięki reklamie płatnej Google Ads można bardzo szybko pozyskać nowych klientów i generować sprzedaż. Jest to jeden z najskuteczniejszych elementów marketingu internetowego, który z powodzeniem sprawdza się w biznesach dopiero co startujących, jak i mających ugruntowaną pozycję na rynku.
Szybkie wdrożenie i szybki efekt – istota kampanii Google Ads.
Ostatnie lata dobitnie pokazały, że Internet stał się miejscem, które większość firm może wykorzystać do poszukiwania klientów i do rozwoju. To właśnie on jest źródłem coraz większej liczby leadów i transakcji handlowych. Nie ma przy tym większego znaczenia, w jakiej branży działa firma, ani jaki rynek obsługuje. W każdym przypadku można dotrzeć do potencjalnych klientów – trzeba tylko wiedzieć, jak to zrobić…
Wzrost znaczenia Internetu w sprzedaży produktów i usług oznacza też, że coraz większa jest w nim konkurencja. Największą szansę przebicia się mają więc firmy, których działania marketingowe prowadzone są w sposób możliwie jak najbardziej profesjonalny i dopasowany do oczekiwań klientów. Dlatego właśnie polecamy Range do prowadzenia kampanii reklamowych PPC.
- strategię reklamową, uwzględniającą charakterystykę Twojego biznesu,
 - rozpoznanie konkurencji, elastyczne reagowanie na jej działania,
 - stworzenie profilu odbiorców oraz odpowiednie dobranie przekazów marketingowych do nich,
 - przygotowanie fraz kluczowych,
 - optymalizację stawek reklamowych,
 - analizę i raportowanie działań.
 
Firmom z Katowic pomagamy osiągnąć sukces na rynku lokalnym i ogólnopolskim. Rozwijaj się z nami.
Marketing internetowy może przybierać różne postaci. Na pewno warto zwrócić szczególną uwagę na kampanie reklamowe Google Ads. To rozwiązanie, które nasi klienci cenią za szybkość wdrożenia i dużą kontrolę nad kosztami, a także szerokie możliwości dopasowania kampanii reklamowych do odbiorców.
Możemy zrobić naprawdę dużo, by dotrzeć do potencjalnych klientów i zaprezentować im ofertę Twojej firmy. W taki sposób, by wyróżniała się wśród konkurencji, a przy tym jej koszty nie były zbyt wysokie.
Stworzenie kampanii reklamowych nie jest bowiem końcem naszej pracy – ona dopiero wtedy się zaczyna. Dążenie do poszukiwania nowych odbiorców, lepszego poznania klientów i obniżenia stawek za kliknięcie pozwala uzyskać optymalne wskaźniki opłacalności kampanii. Tym właśnie będą zajmować się nasi specjaliści, pozwalając Ci skupić się na core biznesu i cały czas raportując wyniki pracy.
Atuty kampanii reklamowych PPC prowadzonych przez Webrange, to:
- szybkość wdrożenia,
 - jasna strategia,
 - dopasowanie do odbiorców,
 - różne formy reklamy, w zależności od odbiorców,
 - optymalizowanie kosztów,
 - kontrola wydatków,
 - możliwość kampanii płatnych w innych kanałach niż Google Ads,
 - możliwość łączenia PPC z pozycjonowaniem i prowadzaniem Social Media,
 - pełna obsługa marketingu internetowego,
 - wieloletnie doświadczenie.
 

Najczęściej zadawane pytania
Jak szybko możecie uruchomić kampanię?
Uruchomienie kampanii wymaga przygotowania strategii reklamowej, w tym uwzględniania specyfiki biznesu oraz działań konkurencji. Nie chodzi przecież tylko o to, by kampania błyskawicznie ruszyła, ale aby była możliwie skuteczna. Tak więc czas uruchomienia kampanii PPC może być różny, w zależności od skali i zakresu działalności. Zawsze jednak to PPC będzie najszybszym sposobem na pozyskiwanie klientów i generowanie przychodów.
Strona jest pozycjonowana, po co mi kolejne wydatki na reklamę?
Pozycjonowanie (SEO) i kampanie reklamowe (PPC) to dwa różne kanały dotarcia do klienta. Różnią się wieloma cechami – między innymi szybkością reakcji na zmieniające się warunki zewnętrzne (np. działania konkurencji, sezonowość, sytuacja rynkowa), mierzalnością efektów czy czasem oczekiwania na efekty działań. Uważamy, że połączenie SEO i PPC jest optymalne i pozwala maksymalnie skutecznie pozyskiwać klientów.
Ile będzie mnie kosztować reklama w Google Ads?
Na koszt finalny składają się dwa czynniki. Prowizja agencji za obsługę kampanii oraz sam budżet reklamowy. Pierwsza wartość jest określona w umowie, druga zależy od tego, ile klient chce i może wydać. Budżet może być zarówno stały, jak i zmieniać się w określonych miesiącach, w związku z sezonowością sprzedaży. Trzeba też pamiętać, że stawka za kliknięcie reklamy jest ustalana na drodze licytacji i zależna od konkurencyjności fraz, w jednej branży może być więc kilka razy wyższa, niż w innej.
 Reklama PPC w innych miastach:
- Kampanie PPC Toruń
 - Kampanie PPC Zielona Góra
 - Reklama Google Ads Warszawa
 - Reklama Google Ads Opole
 - Reklama Google Ads Wrocław
 - Reklama Google Ads Gliwice
 - Reklama Google Ads Nowy Targ
 - Reklama Google Ads Łódź
 - Reklama Google Ads Białystok
 - Reklama Google Ads Lublin
 - Reklama Google Ads Rzeszów
 - Reklama Google Ads Nowy Sącz
 - Reklama Google Ads Nowy Targ
 - Reklama Google Ads Kraków
 - Reklama Google Ads Kielce
 
