Agencja Range otrzymuje prestiżowy statusu Pracodawcy DIMAQ

Jesteśmy dumni ze zrobienia kolejnego kroku na ścieżce rozwoju Agencji. Jest to uzyskanie statusu Pracodawcy DIMAQ, potwierdzającego kompetencje naszego zespołu, za którymi idzie wysoka jakość usług, jakie świadczymy Klientom i Partnerom.

Co to jest DIMAQ?

DIMAQ, czyli Digital Marketing Qualification, jest międzynarodowym standardem kwalifikacji marketingu cyfrowego. Certyfikacja obejmuje 12 dziedzin marketingu cyfrowego i jest potwierdzeniem kompleksowej wiedzy z tych obszarów. Certyfikat jest rozpoznawalny i uznany przez całą branżę digital.
Szczegółowe informacje na temat programu i procesu certyfikacji można znaleźć na stronie DIMAQ.

Range wśród Pracodawców DIMAQ

Przystąpienie do programu potwierdza naszym Partnerom i Klientom, że do pracy nad ich projektami zatrudniamy i kształcimy najlepszych specjalistów. Znają i wykorzystują oni standardy i procesy, których efektywność jest znana i potwierdzona przez branżę digital.

Zależy nam, by nasi pracownicy rozwijali się, podnosili kompetencje, poszerzali swoją wiedzę. Chcemy także, by kompleksowo rozumieli marketing i potrafili spojrzeć na działania, jakie nasza agencja oferuje swoim Klientom, zarówno rozumiejąc ich całość, jak i potrafiąc dobrze określić swoje miejsce i funkcje w procesie. Wiedza, jaką trzeba przyswoić, żeby zdobyć Certyfikację DIMAQ, pozwala na takie rozumienie działań marketingowych – mówi Radosław Bednarz, COO Range.

 

Dołączenie do grona pracodawców DIMAQ było więc oczywistym krokiem w naszej strategii rozwojowej. Wierzymy, że wniesie to lepszą jakość pracy, a także zadziała motywująco na nasz Zespół.

Range

Range

Agencja marketingowa
Kreatywne Myśli, Analityczne Ruchy.
Sprawdź, co zyskasz z naszą Agencją
Radosław Bednarz
Chief Operating Officer
poniedziałek–piątek w godz. 9–17
Odpowiadamy w ciągu 24 godzin.
Po raz pierwszy pojęcie ESG zostało wykorzystane w 2004 roku przez George’a Kella, pioniera zrównoważonego rozwoju. Od tego czasu termin ten zyskał na znaczeniu, a w ostatnich latach stał się kluczowym elementem strategii wielu firm. W związku z rosnącą potrzebą przejrzystości w zakresie ESG coraz więcej podmiotów gospodarczych jest zobowiązanych do poszerzania zakresu publikowanych raportów. […]
W dzisiejszych czasach rośnie znaczenie odpowiedzialnych i etycznych działań w biznesie. Klienci i kontrahenci coraz większą uwagę zwracają na to, w jaki sposób firmy odpowiadają za realizację własnych celów w zakresie zrównoważonego rozwoju. W tym kontekście pojawiają się dwa istotne pojęcia: CSR i ESG. Choć często są używane zamiennie, każde z nich posiada swoją własną […]
Klienci są różni. Mnóstwo z nich będzie zadowolonych z usług, ale mogą znaleźć się tacy, u których nie do końca oczekiwania spotkały się z rzeczywistością. Zasada jest prosta: wszystko było poprawnie? Wystarczy przemilczeć. Coś poszło nie tak? Negatywne opinie sypią się z rękawa. Nie jest to oczywiście zasada, której warto przestrzegać, jednak statystyki mówią, że […]