Agencja Range otrzymuje prestiżowy statusu Pracodawcy DIMAQ

Jesteśmy dumni ze zrobienia kolejnego kroku na ścieżce rozwoju Agencji. Jest to uzyskanie statusu Pracodawcy DIMAQ, potwierdzającego kompetencje naszego zespołu, za którymi idzie wysoka jakość usług, jakie świadczymy Klientom i Partnerom.

Co to jest DIMAQ?

DIMAQ, czyli Digital Marketing Qualification, jest międzynarodowym standardem kwalifikacji marketingu cyfrowego. Certyfikacja obejmuje 12 dziedzin marketingu cyfrowego i jest potwierdzeniem kompleksowej wiedzy z tych obszarów. Certyfikat jest rozpoznawalny i uznany przez całą branżę digital.
Szczegółowe informacje na temat programu i procesu certyfikacji można znaleźć na stronie DIMAQ.

Range wśród Pracodawców DIMAQ

Przystąpienie do programu potwierdza naszym Partnerom i Klientom, że do pracy nad ich projektami zatrudniamy i kształcimy najlepszych specjalistów. Znają i wykorzystują oni standardy i procesy, których efektywność jest znana i potwierdzona przez branżę digital.

Zależy nam, by nasi pracownicy rozwijali się, podnosili kompetencje, poszerzali swoją wiedzę. Chcemy także, by kompleksowo rozumieli marketing i potrafili spojrzeć na działania, jakie nasza agencja oferuje swoim Klientom, zarówno rozumiejąc ich całość, jak i potrafiąc dobrze określić swoje miejsce i funkcje w procesie. Wiedza, jaką trzeba przyswoić, żeby zdobyć Certyfikację DIMAQ, pozwala na takie rozumienie działań marketingowych – mówi Radosław Bednarz, COO Range.

 

Dołączenie do grona pracodawców DIMAQ było więc oczywistym krokiem w naszej strategii rozwojowej. Wierzymy, że wniesie to lepszą jakość pracy, a także zadziała motywująco na nasz Zespół.

Range

Range

Agencja marketingowa
Kreatywne Myśli, Analityczne Ruchy.
Sprawdź, co zyskasz z naszą Agencją
Marcin Caban
New Business Manager
poniedziałek–piątek w godz. 9–17
Odpowiadamy w ciągu 24 godzin.
Kryzys. To słowo słyszymy ciągle. Od kontrahentów, przyjaciół, znajomych. Jest już z nami. Naturalną reakcją na sytuacje kryzysowe, możliwość redukcji przychodów i utraty płynności jest chęć szukania oszczędności. Stąd też nie dziwi, że wiele firm decyduje się ciąć wydatki między innymi na budżety reklamowe. Jednak w naturze przedsiębiorców jest nie tylko rozpoznawanie zagrożeń, […]
Równie ważne, jak samo prowadzenie działań marketingowych jest prawidłowe mierzenie ich skuteczności. Co z tego, że wydamy mnóstwo pieniędzy, jeśli… inwestycja w reklamę się nie zwróci?
Jak rozkładają się kliknięcia użytkowników na pierwszej stronie wyników wyszukiwania? Jaki procent kliknięć przypada na daną stronę ze względu na jej pozycje?. O ile więcej uwagi użytkownik poświęca pierwszej stronie rezultatów w porównaniu ze stroną drugą? Jak często użytkownicy klikają na pozycję poniżej płatnych wyników wyszukiwania?