1200 złotych na reklamę w Google Ads z Agencją Range!

Spis treści

1200 złotych na reklamę w Google Ads z Agencją Range!
Jak to możliwe?
Od 1. lutego Google uruchomiło program promocyjny. W jego ramach nowi reklamodawcy mogą otrzymać kupony na kampanie reklamowe, o wartości aż do 1200 złotych!

Na czym polega promocja kuponów Google?

Z Agencją Range możecie w pełni wykorzystać promocyjny bonus od Google i zaoszczędzić nawet 1200 złotych.

Jak otrzymać kupon Google na 1200 złotych?

To naprawdę proste, bo z kuponów Google korzystać można już od bardzo dawna, co pozwala na obniżenie kosztów reklam płatnych PPC. Jednak promocja, jaką Google uruchomiło w lutym 2022 jest wyjątkowo atrakcyjna.

Na największą uwagę zasługuje podniesienie kwoty kuponu do 1200 złotych. To już budżet, wobec którego ciężko przejść obojętnie. Dodajemy, że jest on dostępny wyłącznie wtedy, gdy konto menedżera jest Partnerem lub Partnerem Premium. Tak właśnie jest w przypadku Agencji Range. To wyraz zaufania ze strony Google do firm, które uzyskują wyjątkowo wysokie wyniki przy prowadzeniu kampanii Google Ads, a wiedza specjalistów potwierdzona jest stosownymi certyfikatami Google.

Aby uzyskać kupon Google na 1200 złotych należy wcześniej wydać analogiczną kwotę na reklamy Google Ads. Ale – to kolejna nowość w promocji – jest na to aż 60 dni, a nie 30, jak poprzednio. Otwiera to więc nowe możliwości również przed mniejszymi firmami, nie dysponującymi wysokimi budżetami miesięcznymi. Wydanie mniejszej kwoty oznacza też, jak zwykle w przypadku kuponów Google, mniejszy bonus promocyjny.

Jest o co walczyć.
1200 złotych.
60 dni.

Postaw na Agencję Range,
by uzyskać 1200 złotych na reklamę Google Ads.

Nasz status Partenera Google: https://www.google.com/partners/agency?id=5986492444

Oferta wyłącznie dla wybranych
– posiadających status Partnera lub Premium Partnera Google.

Range

Range

Agencja marketingowa
Kreatywne Myśli, Analityczne Ruchy.
Sprawdź, co zyskasz z naszą Agencją
Marcin Caban
New Business Manager
poniedziałek–piątek w godz. 9–17
Odpowiadamy w ciągu 24 godzin.
Po raz pierwszy pojęcie ESG zostało wykorzystane w 2004 roku przez George’a Kella, pioniera zrównoważonego rozwoju. Od tego czasu termin ten zyskał na znaczeniu, a w ostatnich latach stał się kluczowym elementem strategii wielu firm. W związku z rosnącą potrzebą przejrzystości w zakresie ESG coraz więcej podmiotów gospodarczych jest zobowiązanych do poszerzania zakresu publikowanych raportów. […]
Mogą uprzykrzyć życie, stanowić sporą część firmowego budżetu i decydować o tym, czy przedsiębiorstwo przetrwa w czasie kryzysu – koszty stałe to nieodłączny element prowadzenia działalności. Zarządzanie nimi to nie tylko kwestia monitorowania i kontrolowania finansów, ale też szansa na poprawę ich płynności, zwiększenie rentowności i budowanie odporności biznesu na nieprzewidziane zmiany rynkowe. Sprawdźmy więc, […]
Sprawne zarządzanie przedsiębiorstwem musi obejmować wiele aspektów. W obecnych czasach bardzo ważne jest dbanie o wizerunek firmy, a dotyczy to nie tylko tego, jak dana organizacja jest odbierana przez klientów, ale również jak postrzegają ją partnerzy biznesowi, inwestorzy i sami pracownicy. Przyjrzyjmy się bardziej szczegółowo kwestii employer branding. Employer branding wewnętrzny i zewnętrzny […]