Agencja Range – zaufanie do Google Partner

Wybierając agencję marketingową do współpracy cenicie nie tylko dobre wrażenie podczas rozmowy, przedstawiane plany i strategie czy zapewnienia o doświadczeniu i skuteczności. Chcecie też potwierdzenia jakości oferowanych usług. Potwierdzamy więc:

Mamy status Google Partner...

Uczestniczyć w programach reklamowych Google Ads może w zasadzie każdy. Ale dla tych, którzy faktycznie dysponują wysoką wiedzą i umiejętnościami, otwarta jest droga do uzyskania statusu Google Partner.

Marketing internetowy ma duże możliwości, jednak aby sprawnie się poruszać w tym świecie trzeba ciągle pracować nad sobą i jakością swoich usług. Tak, by móc świadczyć Klientom jak najwyższy poziom obsługi, co oczywiście przekłada się również na skuteczność kampanii i możliwość uzyskania wyższej stopy zwrotu z inwestycji.

Aby zostać uznanym za partnera Google należy wykazać się w trzech obszarach. Są to:

Agencja Range uzyskała potwierdzenie spełnienia tych wymagań i została uznana za oficjalnego Partnera Google.

… i jesteśmy dobrym partnerem w interesach

Status Google Partner jest nie tylko wyróżnikiem dla agencji marketingowej.

Jest też zapewnieniem dla naszych Partnerów Biznesowych, że warto nam zaufać i powierzyć w swoje ręce prowadzenie Google Ads i innych kampanii reklamowych PPC, pozycjonowania, Social Media. Słowem, wszelkich działań z zakresu marketingu internetowego, w których specjalizuje się nasza agencja.

My jesteśmy Partnerem Google.

Was zapraszamy, abyście zostali Partnerem Range.

Z obu wyróżnień będziemy równie dumni.

Sprawdź nasz status Google Partner na oficjalnej stronie:
https://www.google.com/partners/agency?id=5986492444

Sprawdź, co zyskasz z naszą Agencją
Marcin Caban
New Business Manager
poniedziałek–piątek w godz. 9–17
Odpowiadamy w ciągu 24 godzin.
Range

Range

Agencja marketingowa
Kreatywne Myśli, Analityczne Ruchy.
Sprawdź, co zyskasz z naszą Agencją
Marcin Caban
New Business Manager
poniedziałek–piątek w godz. 9–17
Odpowiadamy w ciągu 24 godzin.
Sprzedaż B2B stanowi jeden z filarów nowoczesnej gospodarki, napędzając rozwój wielu sektorów i kształtując relacje handlowe między firmami. Rozwój technologii i zmieniające się potrzeby rynkowe sprawiają, że znaczenie tej formy handlu rośnie. W ramach modelu business to business podmioty gospodarcze koncentrują się na budowaniu relacji z innymi przedsiębiorstwami m.in. poprzez sprawny system sprzedaży. Czym charakteryzuje […]
Prowadzenie firmy wiąże się z dużą odpowiedzialnością oraz wieloma obowiązkami. Bez względu na branżę czy skalę działalności, przedsiębiorcy muszą dbać nie tylko o wyniki finansowe, ale także o wpływ swoich decyzji na otoczenie. W tym kontekście niezwykle istotne stają się zasady zrównoważonego rozwoju. Łączą one cele ekonomiczne z odpowiedzialnością ekologiczną i społeczną. W artykule przyjrzymy […]
Odpowiednio prowadzone działania marketingowe są kluczowe w przypadku większości działalności i medycyna nie jest tu wyjątkiem. Za ich pomocą można z łatwością pozyskać nowych klientów, jednak warto pamiętać, że i w tym przypadku należy znać obowiązujące przepisy, które regulują to, w jaki sposób można promować usługi placówek medycznych. Sprawdź, co można i czego […]